5 Simple Statements About وب مهر Explained

Wiki Article

مندرجات مهر شرکت قانون خاصی ندارد؛ بنابراین هر شرکتی می‌تواند هر موضوعی را در مهر خود درج نماید؛ اما ما به شما توصیه می‌کنیم که این موارد را در مهر خود درج نمایید.

با عضویت در خبرنامه الکترونیکی "وان اسکریپت" جدیدترین مطالب وبسایت را در ایمیل خود داشته باشید ...

یکی دیگر از راه هایی که باعث افزایش رتبه سایت شما میشود این است که در دیگر سایت ها نظر خود را قرار دهید و لینک اصلی سایت خود را در آن سایت ها یا وبلاگ ها قرار دهید.

به گزارش "تابناک" آيت الله هاشمي رفسنجاني امروز چهارشنبه در اولين مصاحبه خود بعد از انتخابات دهمين دوره رياست جمهوري اسلامي ايران در گفت وگو با شبکه خبري "العالم" اظهار داشت: تحميل جنگ عليه ايران و هچنين تبليغات فراواني که هنوز عليه ما صورت مي گيرد عوامل و علل متعددي دارد که يکي از آن پايبندي به اصول انقلاب و حمايت مستمر ما از فلسطين است.

جهت عضویت در خبرنامه و دریافت مطالب ويژه ایمیل خود را وارد کنید. دریـافـت لیـنـک دانـلـود اگر قبلاً عضو خبرنامه شده‌اید، بر روی اینجا کلیک کنید

امروز جمعه بیستم شهریور شیخ دست به کار شد و نامه ای خطاب به ریاست قوه قضاییه نوشت متن کامل نامه بدین قرار است:

در این راستا برخی رسانه های حامی دولت (رجا نیوز، ایران و...) ماجرای بازنشسته شدن رئیس بهشت زهرا(س) را به ماجرای دفن دست جمعی عده ای در بهشت زهرا پیوند می زنند و عنوان می کنند که این اقدام شهردار تهران به برخی شایعات دامن می زند و آبروی نظام را می برد.

صحنه‌آرایی مضحک و پلیدی که نام آن را جلسه محاکمه «عبدالله مومنی» رییس شورای مرکزی و سخنگوی سازمان دانش آموختگان ایران (ادوار تحکیم وحدت) گذارده‌اند با توجه به چهل روز بی خبری مطلق که همگان به ویژه خانواده وی را در هراس و بیم نسبت به جان او قرارداده بود البته از آن جهت که نوید بخش سلامت جسمی اوست موجب خشنودی ست اما تنها کارکرد آن نزد افکار عمومی افزودن برگ دیگری بر کارنامه جنایات سه ماه اخیر است که با شکنجه، خونریزی و تجاوز علیه ملت ایران توام شده و اکنون سیاهی آن را بیش از پیش کرده است.

این جناح می خواهد به هوادارانش بگوید همان طور که ما از اول گفته بودیم، جنبش سبز در پی انقلاب مخملی بود و این اعترافات نیز صحت ادعای ما را به اثبات می رساند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اطاعت از رهبری افزود: همگان به ویژه نیروهای انقلاب اسلامی باید پشت سر رهبری با حفظ و آرامش حرکت کنیم.

سعيد حجاريان، محمد عطريانفر و سعيد شريعتي با حضور در ميزگرد ويژه‌اي در استوديوي سيماي جمهوري اسلامي ايران به تبيين ديدگاه‌هاي خود درباره مسائل مختلف نظري، سياسي و اجتماعي پرداختند.

رییس مجلس خبرگان رهبری به وضعیت فعلی جامعه به خصوص مسایل اقتصادی اشاره كرد و خطاب به مسولان ذیربط مسوولان ذیربط گفت: باید بیش از پیش كار كنید، ما مشكلات زیادی در كشور به خصوص در عرصه اقتصادی داریم و باید این مسایل حل شود.

ابراهيم يزدی، معاون سابق نخست وزير و وزير سابق وزارت امور خارجه، جمهوری اسلامی ايران

 طی ده روز گذشته و پس از برگزاری جلسه پنجم دادگاه حوادث پس از انتخابات كه با شیوه جدید و منطبق بر قانون و بر خلاف جلسات قبل برگزار شده بود، فشارهای پنهان و آشكار زیادی بر قوه قضائیه جهت عقب‌نشینی از اجرای قانون و ادامه تخلفات در برگزاری دادگاه وارد می‌شود.

Report this wiki page